Followers

Wednesday, May 30, 2012

WW : Anak Dara Saya

Ewah....
calon menantu or bibik.. ha ha ha ha ha

















malas nak bebel
he he he he...
gitew ler bila anak dara dah besar kan..
dah boleh di harap..
sikit hari lagi.....dia tolong mama dia masak plak

 

7 comments:

norhidana said...

seronok ada anak dara... jeles aku tau... hehehe mcm ni kene ajar aiyan tolong mama kt dapur gk nih...

rajin batrice, pasni mintak upah lebih kt mama yek

ct rahani said...

rajinnya batrice.. sonok ader anak dara.. leh tolong wat keje2 rumah.. :)

lieyalatif said...

boleh harap dah ni zana.....kene ajar dari kecik kang dah besar takde laa tak reti masuk dapur kan....bakal mak mertua pun sayang sebb dpt menantu tak kekok di dapur...auwwwwww....

wanie said...

alahai batrice..rajin nye dia basuh pinggan..dah boleh di harap dah batrice ni

Mamamya said...

alahai...nasib baik akak xder anak bujang..klu x dah blh la kenen2 buat menantu ni..dah lah comel rajin plak tu...

damya skrg pun rajin basuh sendiri pinggan yg dia dah guna tapi mmg habis basah ler semua....

ellynadyra said...

bagus la budak nih....basuh pinggan tak pe, jgn men air ye!

Kakzakie said...

Kalau dari sekarang kita dah asuh insya-allah memang betul bila besar tak payah suruh dia akan buat...

Comel cara dia tayang pinggan yg dah cuci macam nak buat iklan hihi...