Followers

Friday, June 1, 2012

2 Mak Jemah Comel

my mak jemah
siap berlakon jadi nenek dia tau tak...

Batrice : Papa, echa berlakon jadi nenek tau

Papa    : hurmmm

Batrice : Hemlin (tak boleh blah...siap panggil papa dia guna nama jerrr....bertuah punya budakk!)...lin, nie tolong mak angkat bakul pergi dapur nie.......

Papa   : baik mak....! tapi naper mak cakap pelat...

Batrice : he he he...nie echa ler papa....

Papa   : ooo echa..ingat nenek tadi.....

nak pecah perut aku dengar dia panggil papa dia guna nama jer....sejibik cam nenek dia panggil en Laling Hubby......penghayatan betul tau budak nie......

comel errhhhkk mak jemah saya......pakai serkup rambut siap rambut terjurai2...
tp mak jemah saya yang satu lagi nie...lagi lerrr comel
jambuu gitewwwww
nak tengok ker.....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

tadaaaaaaa


ampun, bukan aku nyer kerja
tapi anak dara aku punya kerjaa
so...tak leh kena sumpahan jadi batu kan....


 

9 comments:

Emy Omar said...

Mak jemah yang 1st memang cute..mak jemah kedua tu extra cute.Kemain Batrice mengenakan papa dia ye

eRiNsZ said...

weihhh aku vote mak jemah pkai bju kotak-kotak.... weeehaaaaaa

zh-ena said...

hehehhehe anak kenakan papanya yea

atty's said...

hahhahaha..kan main lagi batrice..
gelak tak berenti unty ha.

norhidana said...

amboi2 batrice.... tau tkt kwn aku kene sumpah jd batu yek ahak2...

kalu ko pun pakai sekap rambut tu msti sesuai wei... 3 mak jemah

Neeza.Areef said...

ada hati nk jd nenek comel yer batrice..ckp pelat tu x tahan tuu..

ieda said...

ekekekkeke
ayah dah kena buliii
aloor ciannn
memang wajah kena buli dah zana ekeke ;)

ellynadyra said...

wakakakakkakakakaka

nurbeena said...

alolo....kesian ayah kena buli dek junior mak jemah