Followers

Monday, February 20, 2012

Aku di raba

Gambar tanpa cerita...


pepandai korang ler yerk nak tafsirkan ceritanya camnerrr
mana yg dah pergi FB aku..tahu ler apa citernya

 

8 comments:

Lily@MamaZaraZareef said...

tak tau ape citer..tp mmg klakarlah tgk aksi kera tuh..muka selamba garu2 belakang zana smbil kaki terkengkang..ekekekekek..tu batrice menangis takut ke tuh..=p

lieyalatif said...

ha haha....nice capture koooo.....

aku tak berani wei...takut...kalo die geget abis le kene air liur penyakit huhuhu....kalo nampak spesis monyet ni mmg aku lari jauh2....ha ha ha....

wey, ade kan monkey itu berminat dgn fareeda he he hehe

norhidana said...

ko jgn lupe tau zana,antar gmbr ko kt mana2 pertandingan pic comel ke kelakar ke... hehehe comfirm leh menang...

tak psl2 aku gelak sorang tgk gambar nih... heheh itu beruk mmg gatai ek

Nad @ MamaZakwan said...

comel giler!
klakar giler!
ehehehhhe....
selamba badak je kera tu ek..
siap cuit2, hehe
nasib baik tak terlepas si batrice dr pegangan :)

LYAfrina said...

alahai..sukalak tgk pic ni..msti candid kan.. ank zana tu dh mnjerit ketakutan

MAYA said...

batrice muka dh ketakutan.. uiksss mmg seram babe.. ahaya jugak nih tau.. mau dicakarnye montot ko..hehe

Neeza.Areef said...

muka batrice pn cuak smcm jek

sW33tdARLiNG said...

dua biji bola sedang bergantungan... hahahahahahaha