Followers

Monday, February 13, 2012

Tak sihat

maaf... tuan rumah tk sihat since hari khamis lagi
Jumaat MC.....sambung cuti sabtu ahad
ingatkn hari nie dah ok..
tetapppp gark.....masih tak sihat


ubat dah habis dah
yang buat rasa tak sihat tu coz' batuk tak hilang2 lagi
bukan takat batuk biasa2 tu tau
batuk yang buat tekak rasa perit2 gila...kalau batuk dia punya gatal n perit kat tekak tu sampai boleh buat meleleh air mata...
and

badan pun stil sakit2 lagi..
alahai...lama plak kali nie demam
padahal 2 minggu lepas baru jer baik dari demam
nie bersambungan lagi.
hope anak dara tu tak berjangkitan ngan mama dia ler hendaknya

3 comments:

norhidana said...

sian kwn ku ini... bnyakkan rehat beb... minum air kosong lebih... skrg nih cuaca kan pns sgt2...
ko cube minum air kelapa kata org bgs kan utk org demam nih

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

jgn culas minum air masak byk2 wpun x lalu tau... semoga kesihatan ko bertambah baik dari masa ke semasa....

Neeza.Areef said...

ala sian zana..batuk yg camtu mmg seksa sgt rasanye..agak lmbt nk recover mkn masa gak...

zana dh try ke madu n limau nipis?